Dag 1 - Het vertrek - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Danique Wijk - WaarBenJij.nu Dag 1 - Het vertrek - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Danique Wijk - WaarBenJij.nu

Dag 1 - Het vertrek

Door: Danique

Blijf op de hoogte en volg Danique

19 Februari 2014 | Finland, Helsinki

Daar gaan we dan, op naar het grote avontuur.

Zo begon mijn ochtend en inmiddels zit ik er middenin. De eerste vlucht heb ik gehad. Van Amsterdam naar Helsinki.
En daar zit ik dan, op Helsinki, helemaal alleen. Op het grote avontuur.
Om 20.45uur (plaatselijke tijd) vertrekt mijn vlucht naar Rovaniemi.

Zodra ik daar ben is mijn reisavontuur compleet.
Dan kan ik aan het avontuur in Finland beginnen.

Op Schiphol was het doodeng. Inmiddels is het voornamelijk spannend.
Als ik van Amsterdam naar Helsinki kan vliegen dan kan ik vast ook van Helsinki naar Rovaniemi vliegen.
Daarna wordt het alleen maar leuk.

Twee weken om een hoop van Finland te leren.
Twee weken Engels praten.
Twee weken bevriezen.
Twee weken uit een koffer leven.
Maar vooral ook twee weken genieten.

Ik ben er klaar voor!

  • 19 Februari 2014 - 16:22

    Lisette:

    Hee kiekje, ik vond het ook spannend hoor op schiphol!
    Maar ik weet zeker dat jij het kan, helemaal alleen op stap.
    Ik hoop dat de rest van de reis net zo goed gaat en dat je goed aankomt in je kamer.
    En ik weet ook zeker dat je het koud gaat hebben,haha
    Knuffel,xx

  • 22 Februari 2014 - 18:33

    Arianne:

    Hi nichtje....site gevonden en gelezen hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danique

Actief sinds 28 Jan. 2014
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 11734

Voorgaande reizen:

19 Februari 2014 - 05 Maart 2014

Internationalisering Finland

Landen bezocht: